21 October 2013

Aku dan kasut

Normally perempuan memang suka dengan kasut.. macam-macam jenis kasut yang ada.. tengok je dekat kedai kasut, macam-macam pilihan.. sampai rambang mata dibuatnya.. kadang-kadang beli tp tak pakai.. 

so, sebagai perempuan, aku pun tak terlepas dari minat dengan kasut.. ikut hati nak beli je semua yg berkenan dimata.. tapi masalahnya aku tak tahu nak pakai waktu bila.. setiap kali jalan mesti lebih selesa sarung sneakers or flip flop.. senang nak berjalan dan ringkas.. kadang-kadang ada juga terasa  nak berjalan pakai kasut selain dua tu tapi akhirnya tetap akan pilih antara dua tu.. haha~

Last week, kos yang aku amik ada test utk temuduga.. once aku sampai betul-betul depan interviewer, nak duduk atas kerusi, boleh pula aku terpelecok.. oh my! Malu gila.. mesti kena deduct markah.. tu la akibat orang jarang pakai kasut bertumit tinggi.. bukan tak de, tapi kasut-kasut tu lebih selesa aku letakkan dalam kotak.. yang tak pernah pakai langsung pun ada.. purpose beli kasut tu à sebab cantik.. Ermmm.. ya, I should change my habit.. buy anything that I really need..


ReFL: lepas ni nak biasakan diri pakai kasut tinggi supaya nampak tinggi.


No comments: